(Water)scouts

De (water)scouts zijn meiden en jongens van 11 tot 15 jaar. Leuke spellen doen, je eigen film opnemen, primitief koken of het lopen van tochten; bij de (water)scouts doe je het allemaal! Bij de (water)scouts leer je van alles, niet alleen van de leiding, maar ook van de oudere kinderen in de groep. Uitdaging en samenwerking staat centraal bij deze speltak. Neem eens een kijkje op vrijdagavond of de zaterdag.

Scouts

Naar buiten! Trek de deur achter je dicht en ga de wereld verkennen. Bij de scouts wordt actie van je verwacht!

Vrijdag van 19.15 tot 21.15 uur, locatie De Boelenbeem

scouts@scoutingnederweert.nl

Jeroen, Carlijn, Stefan (teamleider), Jack.

Vrijdag van 19.15 tot 21.15 uur, locatie De Boelenbeem

scouts@scoutingnederweert.nl

Jeroen, Carlijn, Stefan (teamleider), Jack. Niet op de foto: Julia

Waterscouts

Samen met je nieuwe vrienden doe je super gave dingen waar je ook nog eens wat van leert. Leer zeilen, ga op zomerkamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!

Leiding:

Zaterdag, in de zomer één keer per twee weken van 10.00 tot 16.00 uur. Locatie De Thuishaven en de Maasplassen in Roermond. In de winter elke week van 9.30 tot 12.30 uur.
Locatie De Thuishaven

waterscouts@scoutingnederweert.nl

Carlo, Martijn (teamleider), Boudewijn, Loek. Niet op de foto: Julia

Bijeenkomst:
Zaterdag, in de zomer één
keer per twee weken van 10.00 tot 16.00 uur. Locatie De Thuishaven en de Maasplassen in Roermond. In de winter elke week van 9.30 tot 12.30 uur. Locatie De Thuishaven

waterscouts@scoutingnederweert.nl

Carlo, Martijn (teamleider), Boudewijn, Loek. Niet op de foto: Julia